niedziela, 4 maja 2014

mosiowe wyzwanie z kokardą

Witajcie po przerwie!!!
Odpoczęliście? Mam nadzieję, że tak.

My owszem i dziś mamy dla Was nowiutkie i świeżutkie wyzwanie:

KARTKA Z KOKARDĄ

Proste, prawda?
Dwie wytyczne: ma być kartka i kokarda - kokarda widoczna, nie mikroskopijna
Może być ze wstążki, sznurka, papieru - z czego chcecie.

Wyzwanie trwa do soboty, 10.05., do godz. 23:55.

Miłej zabawy!!!!!!


Zapraszam również do obejrzenia prac naszego DT:

gościnna projektantka Bejbak:


frezja

 http://i57.tinypic.com/1fkdnm.jpg

Kwiat_wisni7

anniko

 http://i61.tinypic.com/dxft5x.png

Klarysa


i ja, mosia



Pozdrawiam,
Gosia

9 komentarzy:

  1. Do micartas-dodaj do posta banerek wyzwaniowy, bo zapomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkleiłam się drugi raz, bo link nie odnosi do stronki z kartką. Niestety nie umiem tego pierwszego zlikwidować. Przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety na pracy Mosi jest błąd w napisie

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not sure if my creation is accepted as this did not translate.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annie, I'm afraid the translator you used translated it wrong, it's actually a bow we need to use and not just ribbon. But you still have time to make something new! :)

      Usuń
    2. Sorry no time this challenge to make a different one....next challenge and thank you.x

      Usuń
  5. Założylam dzisiaj fanpage na fb, po prawej stronie mojego bloga jest link przekierowujący -> Zapraszam Cię do polubienia, będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!