niedziela, 2 listopada 2014

HOME SWEET HOME - wyzwanie mosi

Hej hej.
Witam się z Wami niedzielnie.
Dziś startujemy z nowym wyzwaniem, moim ;-)
Już niedługo będę 'na swoim" więc temat dzisiejszego wyzwania to:

HOME SWEET HOME

czyli robicie dowolną pracę ściśle związaną z domem.
Może to być dekoracja do domu, kartka z motywem domu lub każdy inny projekt, który będzie nawiązywać do domu.

Na Wasze prace czekamy do soboty, 8 listopada, do godz.23:55.

Miłej zabawy Wam życzę,
a teraz zerknijcie na inspiracje naszego DT:

Gościnna Projektantka
Anett-Art
i jej piękna doniczka


Gościnna Projektantka
Lula
i jej śliczny domek


Anniko
i jej kartka przeprowadzkowa


i ja, mosia
i mój świąteczny mobil do pokoju mojego synka:



Pozdrawiam Was ciepło,
mosia.

3 komentarze:

  1. Witam! ja dodałam COŚ innego! :) ale co kojarzy mi się również z domem...:) ponieważ w każdym się znajduję :) MYDEŁKA! a ponieważ zbliżają się święta są świąteczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ mydełka są "stare" jużniedługo dodam nowe! ;) a czy można zgłaszać więcej prac czy tylko jedną ?

      Usuń
    2. Można zgłaszać dowolną ilość prac!:)

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz!